donderdag 11 mei 2017

Laat de kerstman maar schuiven

Bij 52 weeks to Christmas is  - naast de wekelijkse donderdagkaart - aan het einde van elke maand een uitdaging. Eind april was de opdracht 'maak een grappige kerstkaart'.
Mijn idee was een schuifkaart met 2 afbeeldingen van de CD Festive Funnies van Ooh La La Creations. Voor deze uitdaging had ik een week de tijd en ik dacht: dat moet lukken.
Maar helaas, de werking van de kaart bleek meer een hersenkraker/breinbreker dan ik gedacht had. Ook omdat ik alleen voorbeelden kon vinden met een vierkante afbeelding en ik rechthoekige afbeeldingen wilde gebruiken. En omdat ik vaak met snijden de mist in ga en het voor deze kaart belangrijk is dat je heel netjes snijdt, wilde ik dit met de Cameo doen.
Vele mislukte versies later had ik dan toch een goed werkende kaart, maar toen was de deadline al ruim gepasseerd.
Maar hier is dan toch (een week later dan gepland) mijn kaart.

De afbeeldingen zijn dus van Festive Funnies (Ooh La La creations).
Het papier is van Doodlebug.
Teksten met de lettertang en met Crealies tekststansen.
Pijl komt uit een setje QuicKutz stansen.

Uitdagingen:
52 weeks to Christmas (#19)
Ooh La La Creations (#228 Something beginning with B): Blue
The Holly and Ivy Christmas Challenge (#5 Anything Christmas Goes)
The Merry Christmas Challenge (Anything Christmas Goes)
The Crafty Addicts (#36 Anything Goes/ Use Diecuts)
Polkadoodles (#18 Anything Goes)
A Bit More Time To Craft (#43 Anything Goes)
A Perfect Time To Craft (#5 Anything Goes)
Creatalicious Challenge (#114 Anything Goes)
Little Red Wagon (#393 Punny Projects)

18 opmerkingen:

Jantine zei

Leuke kaartjes! Jammer dat de uitwerking zo lastig bleek...
Groetjes
Jantine

Annemarie en Merit zei

Wat een grappig en ingewikkeld kaartje...
Hij had wel kans gemaakt, zo,n laat. Maar schuiven kerstmannenkaart!!!
Jammer dat je net te laat was maar leuk om hem nu te zien..
Fijne dag liefs Annemarie

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Mijn gossie zeg, wat is dit gaaf! Wat jammer dat je onze deadline niet gehaald hebt, want anders had je van mij zeker gewonnen. Zooooo grappig die kaartjes, ik moet er echt om lachen. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Nancy Soetaert zei

zo'n kaart lijkt mij toverwerk! Wat een leuk effect! Nooit gedacht dat je zoiets ook zelf kan maken! Supers!
groetjes
nancy DT52WTC

Linda zei

Wat een gaaf kaartje, grappig en origineel
gr Linda

Suzan zei

Ze zijn echt superleuk Lieselot! Jammer dat je net te laat was!!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

marian zei

Woooow wat een super leuke kaart. Echt geweldig hoor.
Heel mooi gedaan.
Groetjes van Marian.

cotnob zei

This is fabulous Liselot, such a clever idea - a brilliant card.
Pauline - Crafting with Cotnob
x

!neke zei

Wat een toppers !!!!!
Gaaf !

groeten Ineke
DT 52 WTC

Annette Stapylton zei

Wow great work. Love it.
Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/



Janis Lewis zei

Cute! Thanks for sharing at The Merry Christmas Challenge.
~Owner/DT Janis

Kate - Small Bits of Paper zei

Such a fun, fun card!! I love the way the image changes! That's fabulous!!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Kate
Small Bits of Paper

Linby zei

What a fun card and lovely to see a OLL cdrom being used. Thanks so much for sharing with us at OLL.
Lynn x
DT

Wynn Walton zei

What a great card and lovely to an Ooh la la CD being used. Thank you for sharing it with us at OLL challenges Wynn DT

Michelle Windsor zei

Such a lovely card Polkadoodles Challenge
Michelle DT

Karon zei

Wonderful. Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge

Karon DT, Polkadoodles

Claire zei

Beautiful make! Thanks so much for joining us at Polkadoodles
Claire xx

Jen Leeflang zei

what fun! Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

Jen DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...